Post Reply  Post Thread 
Pages (2): « First [1] 2 Next > Last »
da li moze biti katalizator uzrok kvara turbine
Author Message
stoja
Junior Member
**

Group: Registered
Status: Offline
da li moze biti katalizator uzrok kvara turbine

Kolega sa BMW foruma Zrenjanin kaze da mu je otisla turbina zbog katalizatora na e46 320d redizajn.Savjetuje da skinem katalizatore.Cekam da mi objasni zbog cega se to desava.Uglavnom to mu je reko serviser Rasa koji se smatra odlicnim majstorom za BMW.Ja nisam strucan sto se tice mehanike,tako da ako moze neko da mi objasni.Meni ko laiku jedino pada na pamet da to dolazi zbog zacepljenja i onda da mozda zbog povratka vazduha dolazi do krivljenja krilca na turbini,a valjda dolazi i do veceg zagrijavanja.Kazem da sam laik pa bih volio da znam i kako znati kada je otisla turbina i kako kad je katalizator.Pozdrav

07-28-2007 03:39 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
0-100 7,3 sec
Turbo whine is mighty fine

Status: Away
RE: da li moze biti katalizator uzrok kvara turbine

Jako tesko, ali nije nemoguce... zavisi od toga sta se turbini tacno desilo?

http://www.bhrenaultclub.com/

11

07-28-2007 05:50 PM
Visit this users website Find all posts by this user Quote this message in a reply
stoja
Junior Member
**

Posto e46 ima dva katalizatora,jedan kod turbine ,a drugi na auspuhu.Valjda zbog loseg goriva dolazi do zacepljenja pa zbog izduvnih gasova odlazi turbina.

07-28-2007 08:05 PM
0-100 7,3 sec
Turbo whine is mighty fine

Opet te pitam, sta se desilo turbini? Sta ti znaci "otisla"? Gdje je otisla? U Makarsku na more?

http://www.bhrenaultclub.com/

11

07-29-2007 07:18 AM
Visit this users website Find all posts by this user Quote this message in a reply
ajdin_ze
Dezurni drug milicajac

Group: Administrators

stoja Wrote:
Posto e46 ima dva katalizatora,jedan kod turbine ,a drugi na auspuhu.Valjda zbog loseg goriva dolazi do zacepljenja pa zbog izduvnih gasova odlazi turbina.

Dezinformacija.

0-100 7,3 sec Wrote: