|
Kako početi ?
|
| Author |
Message |
mravojed
Junior Member

Group: Registered
Status:
|
Kako početi ?
Dakle, imam kakvo-takvo terensko vozilo, zanima me offroad vožnja, tek sam počeo da shvatam kako stvari funkcionišu.. i sad, kako početi ? šta vežbati ? Šta je dobro za početak, a da se ne uvalim u nepriliku, ne polomim auto, ne zaglavim negde gde ne treba.. A što je najzabavnije, nije me nikakav strah da se zaputim u šumu, po dubokom blatu i slično (-:
Svi su konstruktivni predlozi dobrodošli (-:
|
|
| 10-27-2004 07:59 PM |
|
|
marcus_zg
Junior Member

Status:
|
pa kakvo to imaš terensko vozilo?
mislim da kao prvo moraš imati kvalitetne gume i onda polako čitati ili se povezati s nekim pravim offroaderom koji će ti nešto i pokazati ili gledaš se živo i neživo preko interneta i ona pokušaš to doma primjeniti.
uostalom i ja sam početnik
|
|
| 10-27-2004 08:40 PM |
|
 |
mravojed
Junior Member

Status:
|
Evo šta imam..
Jeep XJ (cherokee), 2.1 TD
koji će uskoro dobiti oko 2 - 2.5" lift (Daystar 1.75" + ZJ opruge, a nazad već imam 1.5" viška), i najverovatnije gume 255/75/15 Wrangler AT/R negde u narednih mesec/dva. I treba da mu skinem zadnji swaybar (kakogod se to zvalo na "našem" jeziku (-: ).
Ma evo slike kako to za sada izgleda - moje vozilo
Preko interneta zaista gledam živo i neživo, no "pravih offroadera" izgleda da nema baš po Srbiji/Beogradu.. Barem ja nisam ništa video, za razliku od BiH, HR i SLO.. Kod vas je situacija baš fina (-:
|
|
| 10-27-2004 08:52 PM |
|
 |
Faruk
Unregistered
Group: Unregistered / Not Logged In
Status:
|
|
| 10-28-2004 01:18 PM |
|
 |
Alfetta007
Junior Member

Status:
|
Pokušaj si 'instalirati' sajlu (vitlo)na prednjem dijelu auta, u slučaju da zapneš u blatu da se možeš izvući kad već želiš početi off road, (iz vlastitog iskustva znam da je i više nego dobrodošla)...ali opet to sma samo ja... )
|
|
| 10-29-2004 06:20 PM |
|
 |
mravojed
Junior Member

Status:
|
E to je već dobra ideja!