|
Kupnja automobila ???
|
| Author |
Message |
Rosynho
Junior Member

Group: Registered
Status:
|
Kupnja automobila ???
Prvo da se predstavim. Zovem se Ivica(18) i iz Makarske sam, upravo polozio.
Ovako mene bi zanjimalo dali se za prvi auto isplati kupiti neki novi ili polovni. Kada bi kupovao novi, to bi bilo neka max cijena od 110 000 kn, a za polovni negdje oko 50 000. Pa bih zamolio za neke prijedloge automobila i tako jer sam ono " Laik " u ovom podrucju.
I jos me zanima koliko bi doso neki ( nije vazno koji samo me zanima opcenito) auto na onu uvoznicu (ono kad vam je clan obitelji branitelj i poginuo u ratu )
HVALA !!!!!!!!!!!!
|
|
| 11-01-2007 10:46 AM |
|
|
Civic 16V
Clan AMK PUNGAS

Status:
|
RE: Kupnja automobila ???
Dobro došao!
Ja bih na tvom mjestu prvo uzeo neki "krš" tipa yuga (naravno, tehnički isravan) i vozio ga nekih pola godine - godinu, onda ga prodao i kupio nešto normalno iz razloga što ćeš na takvom autu bolje naučiti neke stvari, a neće ti biti žao ako ga gdje ogrebeš ili kucneš. A neće te ni mamiti da ga stišćeš i razbiješ. Kad dođe vrijeme za bolji auto samo japanca!
"Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi."
|
|
| 11-01-2007 11:09 AM |
|
 |
Ja_i_Moj_GTI
Posting Freak

Status:
|
Dobro došao!
Ja bih na tvom mjestu prvo uzeo neki "krš" tipa yuga (naravno, tehnički isravan) i vozio ga nekih pola godine - godinu, onda ga prodao i kupio nešto normalno iz razloga što ćeš na takvom autu bolje naučiti neke stvari, a neće ti biti žao ako ga gdje ogrebeš ili kucneš. A neće te ni mamiti da ga stišćeš i razbiješ. Kad dođe vrijeme za bolji auto samo japanca! 
Slazem se sa gotovo svim sto rece kolega Civic 16V, ali zadanja recenica me bode u oci i ja ispravljam.
Kad dođe vrijeme za bolji auto samo Alfa!
Just be... Dead Like Me!
|
|
| 11-01-2007 11:13 AM |
|
 |
Ja_i_Moj_GTI
Posting Freak

Status:
|
Just be... Dead Like Me!
|
|
| 11-01-2007 11:14 AM |
|
 |
Civic 16V
Clan AMK PUNGAS

Status:
|