Idi na sadržaj


- - - - -

ABS i ulje ???


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 prelude za lude

prelude za lude

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 121005 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 02:44

Da li kvaliteta ulja utice na rad ABS-a?
Ovo pitam iz razloga slijedeceg: vec neko vrijeme mi ne radi ABS. Sve je pocelo povremenim palenjem lampice abs-a koja bi se ugasila tek nakon gasenja i ponovnog palenja motora. Od nedavno mi je ostala upaljena i abs je prestao da radi. Jos nisam isao da provjerim u cemu je stvar, samo sam informativno razgovarao sa svojim mehanicarom. On naravno nije vidovit pa nije ni mogao reci u cemu je stvar, ali je rekao da cak i staro ulje moze izazvati prestanak rada abs-a. Inace i kocnice su mi vec neko vrijeme postale cudne, one koce ali kao da sam dobio malo veci hod papucice, ne prazan hod vec hod kocenja se povecao.
Da li je mozda vec neko imao slican slucaj?

Temu nisam stavio u kvarove jer ne postavljam pitanje kako da ja rijesim problem, vec cisto mi treba info a mozda i jos neko sazna nesto novo.
HONDA FOREVER OR MAY BE NOT?

#2 pajero1987

pajero1987

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 5985 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 02:57

Drug moje skromno misljenje je da ti je crko neki senzor ABS-a...a sto se tice ulja to se mjenja samo ne znam tacno nakon koliko...mislim da tu nema nekih ogranicenja...
Ernes Jusovic, Sarajevo...prvi auto koji sam kupio bio je ustvari NEKRETNINA, neki stari Mercedes, star 40 godina, koga je lik donio na kamionu ispred moje kuce. I onda je tu stajo jedno 5-6 godina, ali ja sam ga prao svake nedelje. Posle sam ga iznajmio komsiji da leze kokosi u njemu pa smo djelili jaja...

#3 Faya_M5

Faya_M5

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 3293 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 03:28

Moze bit i do kocionog ulja, jer ne moze ni ono vjecno trajat, a moze bit i do senzora...najbolje otici u kakav hondin servis i vidjet sta je kad se na racunar prikljuci.
The only Power is ///M POWER, all others are SUCKERS!!!

#4 nismo

nismo

    Clan AMK PUNGAS

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 733 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 04:19

moze biti da je senzor izgorio ili da je zapekao
Golf 1.3
Peugeot 205 1.9 CTI cabrio, 1.1 CTI cabrio
Jetta 1.8 GTI
Nissan 200sx 1.8 turbo 16valve

www.bhtuning.com

#5 PITAROZDER

PITAROZDER

    hamo mazzola

  • Moderators
  • 1547 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 04:29

prvo promjeni mehanicara , coek veze nema ... drugo moze bit nekoliko stvari ... control unit... relej na istoj ... sensor ... abs prsten na osovini
manijak ne moze biti svak

#6 Morpheus

Morpheus

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1524 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 04:52

Znaci da razdvojimo malo tematiku:

1 - Kocioni sistem je onakav kao i prije ABS-a
2 - ABS se sastoji od CPU i brojnih senzora brzine koji se nalaze po tockovima i sada ti senzori kazu dali se tocak klize tj. dali je doslo do blokiranja (odnosno dali je tocak stao a kola se i dalje krecu tj. podatak uzet od strane ostalih tockova, sto inicijalno i daje uputu sistemu da pocne sa tim procesom) te se onda ABS sluzi drugim sistemom tj. aktuatorima da otpusti u kratkom vremenskom intervalu bas ta kociona kljesta da bi prekinuo taj trend i onda opet pusta da djeluje kocioni sistem.

E sada ulje usljed dugog koristenja moze da izgubi viskozitet i stisljivos i samim tim si izgubio sva osnovna svojstva kocenja pa onda dobijas ili neravnomjerno ili pak naglo otkazivanje poslusnosti sistema. Ali za to postoje uredjaji koji ti pokazuju kvalitetu ulja i zato odes tamo i oni ti kazu ovo ti rodjo ne valja.

Jedina dobra situacija pored svega je da i pored gubljenja ABS-a mozes kociti stim sto moras planirati duzi zaustavni put i to je to.

#7 Morpheus

Morpheus

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1524 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 04:55

Ali u teoriji moze ti se desiti da nekada sa ABS-om imas duzi zaustavni put nego bez :D ako to niste znali.

Vise informacija na http://auto.howstuff...-lock-brake.htm

#8 Faya_M5

Faya_M5

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 3293 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 05:54

Citat

Ali u teoriji moze ti se desiti da nekada sa ABS-om imas duzi zaustavni put nego bez :D ako to niste znali.

Vise informacija na http://auto.howstuff...-lock-brake.htm

To je logicno, al na suhom, jer ce prije zakociti tako sto ce "derati" tocak od beton, nego kad ima ABS...
ABS ba ima najvecu prednost zbog upravljivosti na mokrom, jer kad klizes ides samo ravno...u svemu dobrom ima nesto lose, pa i u ABS-u
The only Power is ///M POWER, all others are SUCKERS!!!

#9 Hybrid

Hybrid

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 3868 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 06:55

Imas li user manual za tu hondu?
ako ne skini ga na www.hondahookup.com , registruj se i skini, pogledaj koji ce ti kood izbacit i rjesit ces problem....bez ikakvog mehanicara ;)
Snimam kucna videa besplatno, nosim alat sa sobom

#10 prelude za lude

prelude za lude

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 121005 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 08:11

Imam manual od 2.2 vtec i 2.3. Da li je abs sistem isti kao kod 2.0? Manual za 2.0 ne mogu pronaci.
HONDA FOREVER OR MAY BE NOT?

#11 basake

basake

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1737 Poruka:

Posted 04 April 2007 - 08:17

Ma kakvo ulje, prekontrolisi senzore i druge cake.

#12 prelude za lude

prelude za lude

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 121005 Poruka:

Posted 05 April 2007 - 11:07

Ima li neko pravilo za promjenu kocionog ulja, nakon koliko vremena ili kilometara se treba promijeniti? Smiju li se mijesati ulja sa oznakom DOT3 i DOT4?
HONDA FOREVER OR MAY BE NOT?

#13 pajero1987

pajero1987

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 5985 Poruka:

Posted 05 April 2007 - 11:13

Ne znam nakon koliko se mjenjaju, samo znam kad su zadnji put servisirali Pajera promjenili su mu i ilje u kvacilu i kocnicama...Ne smiju se mjesati DOT 3 i 4...
Ernes Jusovic, Sarajevo...prvi auto koji sam kupio bio je ustvari NEKRETNINA, neki stari Mercedes, star 40 godina, koga je lik donio na kamionu ispred moje kuce. I onda je tu stajo jedno 5-6 godina, ali ja sam ga prao svake nedelje. Posle sam ga iznajmio komsiji da leze kokosi u njemu pa smo djelili jaja...

#14 dsimic

dsimic

    PG član koji se bliži ovisnosti

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 Poruka:

Posted 07 April 2007 - 09:32

Citat

Ima li neko pravilo za promjenu kocionog ulja, nakon koliko vremena ili kilometara se treba promijeniti? Smiju li se mijesati ulja sa oznakom DOT3 i DOT4?

Po nekom "strogom" pravilu se kociono ulje mijenja svakih 3-4 godine, posto kocioni sistem nikada nije 100% zaptiven u smislu ulaska zraka, a sa povecanom "oksigenizacijom" ;) kocionog ulja, snizava mu se tacka kljucanja.  Mada ti niko od nasim majstora nece reci da se mijenja, kao sto je i ulje u mjenjacu "lifetime".

Tako da ti promjena kocionog ulja ni u kojem slucaju nece skoditi, a naravno da se ne smiju mijesati DOT3, 4 ili 5.

#15 prelude za lude

prelude za lude

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 121005 Poruka:

Posted 07 April 2007 - 07:11

Kod mene na poklopcu pise da se sipa dot3 ili dot4 ulje. Nisam nikad dosipao i pojma nemam kakvo je usuto. Auto je kod mene vec vise od 4 godine i bio bi red da promijenim ulje, sto ti rece, od toga me ne moze zaboliti glava.
HONDA FOREVER OR MAY BE NOT?

#16 Edin

Edin

    PG član sa dugim stažom

  • Members
  • PipPipPip
  • 476 Poruka:

Posted 09 April 2007 - 08:22

Kvaka je u tome što su kočiona ulja (glicerinska osnova) higroskopna tj. imaju sposobnost upijanja vlage. Svježe ulje može podnositi visoke temperature, ali kada se u njemu nakupi neka količina vlage, pri učestalom kočenju, npr. spuštanju nizbrdo kočioni sistem se zagrije, voda u ulju ispari i napravi parne čepove tako da kočnica "propadne". Lijek je pravovremeno "pumpanje", i odmor u kafani dok se ulje ne ohladi. I naravno zamjena ulja!

Te, koji kažu da je lifetime kočionog ulja neograničen, treba suditi radi poticanja na samoubistvo.

Za duži hod pedale, ako ulje nigdje ne curi može biti kriva gumica na prednjem klipu glavnog kočionog cilindra.