Idi na sadržaj


- - - - -

BMW E30 320i problem sa motorom


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 MK516

MK516

    BMW MOD 516

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Poruka:
  • LocationSarajevo

Posted 08 August 2007 - 09:25

Pozdrav svima.
Prije 8 mjeseci sam kupio navedeni auto i do prije 2 mjeseca nisam imao apsolutno nikakvih problema sa njim dok mi nije pukao (navodno zamijenjeni) zupcasti remen na paljenju. Poslije katastrofe odnio sam glavu u TEMAX i platio kompletan servis 410 KM (hidro test, novi ventili, novi difloni, nove vodjice ventila itd., itd.). Kupio sam ostale dijelove i sveukupno zadovoljstvo me je kostalo 750 KM. Sve sam odnio majstoru Samiru u Butmiru da mi to lijepo postavi i kad je sve bilo gotovo kaze on: Jaro, tebi ovdje nesto ne valja!!! Od tada pa do danas nisam uspio dovesti motor u prijasnje stanje sto se tice snage i rada... Sadasnje ubrzanje od 0-100 je 12 sekundi, jedva ide uz brdo, skoro da i nema prvog gasa. Zamjenio sam mjesac zraka (VAF senzor), svjecice, razvodnu kapu, stelovao sve sto se moze stelovati i dobio ovo sto sad imam, ali mislim da to nije ni blizu onoga sto sam imao prije 2 mjeseca. Ima li neko slicnih iskustava koja bi podijelio samnom? Ja sam na izmaku snaga sa ovim "majstorima" kod kojih sam sve bio. Dosad nisam naisao na majstora koji ima pojma o cemu prica sto se tice "i" BMW motora.

#2 basake

basake

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1737 Poruka:

Posted 08 August 2007 - 10:22

Prilikom renoviranja jednog motora (passat GT16V) odnosno glave naletio sam na jedan problemcic. Na zubcaniku bregaste oznaka za TDC je na pogersnom mjestu bila izgravirana.Nemora znaciti da je to slucaj kod tebe ali eto i toga ima.

Ako su brusili glavu , da je nisu previse izbrusili..to dovodi do detonacija i vracenog paljenja (probaj nasuti gorivo sa vecim oktanom,pregledaj paljenje). Oko je previse spustena moze biti da zubcanik bregaste /radilice nije tamo gdje treba.Dobro pregledaj oznake.
Ako su  neumjereno brusili sjedista ventila moze da dodje do loseg dihtovanja i promjene duracije rada.
To su neke mehanicke cake koje bi mogle biti uzrok loseg rada motora.Iz mog iskustva uvjek se radilo o  nezategnutom remenu,ili da je za jedan zubcanik preskocio.

#3 Sajo_Turbo

Sajo_Turbo

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1325 Poruka:

Posted 09 August 2007 - 12:03

Citat

Pozdrav svima.
Prije 8 mjeseci sam kupio navedeni auto i do prije 2 mjeseca nisam imao apsolutno nikakvih problema sa njim dok mi nije pukao (navodno zamijenjeni) zupcasti remen na paljenju. Poslije katastrofe odnio sam glavu u TEMAX i platio kompletan servis 410 KM (hidro test, novi ventili, novi difloni, nove vodjice ventila itd., itd.). Kupio sam ostale dijelove i sveukupno zadovoljstvo me je kostalo 750 KM. Sve sam odnio majstoru Samiru u Butmiru da mi to lijepo postavi i kad je sve bilo gotovo kaze on: Jaro, tebi ovdje nesto ne valja!!! Od tada pa do danas nisam uspio dovesti motor u prijasnje stanje sto se tice snage i rada... Sadasnje ubrzanje od 0-100 je 12 sekundi, jedva ide uz brdo, skoro da i nema prvog gasa. Zamjenio sam mjesac zraka (VAF senzor), svjecice, razvodnu kapu, stelovao sve sto se moze stelovati i dobio ovo sto sad imam, ali mislim da to nije ni blizu onoga sto sam imao prije 2 mjeseca. Ima li neko slicnih iskustava koja bi podijelio samnom? Ja sam na izmaku snaga sa ovim "majstorima" kod kojih sam sve bio. Dosad nisam naisao na majstora koji ima pojma o cemu prica sto se tice "i" BMW motora.

RAMO, kada se s kobilje glave počnes spstati u Hotonj, čovjek samo BMW - a radi, odi kod njega, ispričaj mu sve sta si radio i gdje, ako ti on ne bude znao, onda nece niko,...

Ramo - 061 / 161 - 580, auto servis Arbon!!!

Sretno!!!

PS: nece te oderati ;)
My dream cars: Porsche 959, GT1, GT2, GT3; - BMW M3 CSL, 850CSi, M5 (E60) and of course Bugatti Veyron

#4 pajero1987

pajero1987

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 5985 Poruka:

Posted 09 August 2007 - 08:35

I jos kad to sredis predstavis i sebe i BMW-a ovde na forumu i bice sve super...
Ernes Jusovic, Sarajevo...prvi auto koji sam kupio bio je ustvari NEKRETNINA, neki stari Mercedes, star 40 godina, koga je lik donio na kamionu ispred moje kuce. I onda je tu stajo jedno 5-6 godina, ali ja sam ga prao svake nedelje. Posle sam ga iznajmio komsiji da leze kokosi u njemu pa smo djelili jaja...

#5 Civic 16V

Civic 16V

    Clan AMK PUNGAS

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2264 Poruka:

Posted 09 August 2007 - 08:57

Ma to nije moderno u zadnje vrijeme.
"Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi."

#6 MK516

MK516

    BMW MOD 516

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Poruka:
  • LocationSarajevo

Posted 09 August 2007 - 10:37

Ja sam Mirza iz Sarajeva, '83 g.. Za BMW-a nemam mnogo sta reci, prvi mi je BMW inace, do navedenog problema nisam mu nasao nekih vecih mana, osim sto je mozda malo slab i sto je injection :) Inace preferiram karburatore te za ovo moje cudo sa 2000 ccm-a, sa 130 KS i trenutnim ubrzanjem od 0-100 za 12 sekundi i nemam Bog zna sta reci osim da je neka srednja klasa motora s kojom se prije nisam susretao, ali sad sam postao lik "uradi sam sve" i imam dosta literature vezano za E30 inace. Eto toliko o meni i BMW-u, a sto se tice Rame bio sam kod njega odmah posto se desio problem, ali nije on nista uzimao da radi samo je odmahivao glavom sto u prevodu znaci puno vremena, malo para... Moj motor nema razvodnika paljenja tj. finger i razvodna kapa se montira direktno na bregastu osovinu, kablove sam pregledao, svijecice promjenio, remen prezubio ponovo (oznaka na bregastoj kasni 1 mm za oznakom TDC na radilici, kako su mi majstori rekli, normalno odstupanje je od 5 do 8 stepeni, a kasni zbog lufta na lezaju mehanizma koji pokrece uljnu pumpu), ocistio i ponovo postavi CKP senzor i uradio kopletan elektro test i nisam nasao nista neobicno. Ono debelo gumeno crijevo sto povezuje usisnu granu sa VAF senzorom (mjesacem zraka kako ga majstori zovu) je svo izderano i ja sam to lijepio, ali izgleda da je u njemu problem. Dio pomenutog crijeva na koji se kaci ICV (regulator lera) je bio skoro otkinut kako je majstor Samir skidao glavu, tako da sam ja to lijepio, ali sve mi se cini da motor vuce falsh zrak. Problem je sto to crijevo nema nigdje kupiti novo, a Boga mi ni polovno da je kako treba. Vidjet cu da ga narucim sa ino trzista jer nije skupo, oko 25$. Sto se tice glave svi koje sam pitao rekli su da Temax ne pravi greske sa tim stvarima, a glava je kako oni kazu radjena po fabrickim standardima, tako da bih glavu kao problem iskljucio u ovom trenutku. Hvala svima na odgovorima i ako ima jos neko nesto da doda neka slobodno pise, svaki savjet je dobrodosao.

Edited by MK516, 04 Mart 2014 - 08:13 .


#7 pajero1987

pajero1987

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 5985 Poruka:

Posted 09 August 2007 - 11:35

Dobro nam dosao...Kad sam vidio Sarajevska pivara, reko garant vozi one kamione sto mi svaku noc pod prozorima turiraju...nabijaju zrak nabijem ih...
Ernes Jusovic, Sarajevo...prvi auto koji sam kupio bio je ustvari NEKRETNINA, neki stari Mercedes, star 40 godina, koga je lik donio na kamionu ispred moje kuce. I onda je tu stajo jedno 5-6 godina, ali ja sam ga prao svake nedelje. Posle sam ga iznajmio komsiji da leze kokosi u njemu pa smo djelili jaja...

#8 kurbla2005

kurbla2005

    Član

  • Members
  • PipPip
  • 108 Poruka:

Posted 10 August 2007 - 12:48

pregledaj vakume da nisi neki pogresno stavio ili da negdje ne vuce zrak

#9 basake

basake

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1737 Poruka:

Posted 10 August 2007 - 04:09

Premazi sapunicom to  mjesto gdje sumljas da gubi vakum.Ako pusta primjetit ces.

#10 Civic 16V

Civic 16V

    Clan AMK PUNGAS

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2264 Poruka:

Posted 10 August 2007 - 05:35

Dobro nam došao, vidi se da želiš biti amomiman :) Jel držiš 20.000 maraka u podrumu kod Demiđića? :)
"Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi."

#11 basake

basake

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1737 Poruka:

Posted 10 August 2007 - 05:53

A krije se na drugom spratu kod Sefike.:)

#12 MK516

MK516

    BMW MOD 516

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Poruka:
  • LocationSarajevo

Posted 10 August 2007 - 08:04

Citat

Dobro nam došao, vidi se da želiš biti amomiman :) Jel držiš 20.000 maraka u podrumu kod Demiđića? :)

Hhehehe... Nisam vozac :-)) Sto se tice vakuuma, moze da ima rupu samo na crijevu regulatora pritiska goriva (provjereno dobro) i na pomenutom gumenom crijevu na koje se kaci vakuum sa usisne grane i regulator lera. Ne znam bas hoce li raditi fazon sa sapunicom posto je mjesto nekako nepristupacno, ali definitivno cu probati. Pozdrav

Edited by MK516, 04 Mart 2014 - 08:14 .


#13 Civic 16V

Civic 16V

    Clan AMK PUNGAS

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2264 Poruka:

Posted 10 August 2007 - 09:49

Ma promijeni fino sva crijeva i miran si. Bar to nije puno para, a ne boli te glava.
"Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi."

#14 MK516

MK516

    BMW MOD 516

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Poruka:
  • LocationSarajevo

Posted 18 August 2007 - 04:33

Citat

Ma promijeni fino sva crijeva i miran si. Bar to nije puno para, a ne boli te glava.

Hmmm, ma nema se tu Bog zna sta promijeniti. Gledao sam malo oko usisne grane jer od kada sam cistio dizne i usisnu granu (s vanjske strane) cuje se kako negdje vuce zrak. Kada prskam karb cleanerom po tom dijelu usisne grane i oko prve dizne zvuk se mijenja i obratji rastu u leru. Zakljucak bi bio da je los dihtung usisne grane ("majstor" ga nije mijenjao), a posto ga kod nas naravno nema kupiti palo mi je na pamet da je skinem i stavim abro silicon koji je inace zamjena za dihtunge, a otporan je na vodu, ulje, velike pritiske i temperaturu do 250 stepeni Celzijusa. Sta vi mislite o ovome?

Pozdrav

#15 kurbla2005

kurbla2005

    Član

  • Members
  • PipPip
  • 108 Poruka:

Posted 18 August 2007 - 05:09

ne treba ti silikon moze ti svali majstor napravit dihtung od posebnog materijala otpornog na visoku temperaturu

#16 MK516

MK516

    BMW MOD 516

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Poruka:
  • LocationSarajevo

Posted 18 August 2007 - 05:48

Citat

ne treba ti silikon moze ti svali majstor napravit dihtung od posebnog materijala otpornog na visoku temperaturu

Ma vec sam nabavio ovaj silikon, pa cu probati sa njim okolo namazati da ne skidam usisnu granu (moram pola motora rastaviti da dodjem do sarafa koji je drze)...

#17 BMW-E30

BMW-E30

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1259 Poruka:

Posted 18 August 2007 - 07:46

ma jarane nije to uopste problem to promjenit,za max 3 sata sie gotov sa radom,silkon uopste nedolasi,samo daba gubis vrjeme i novac.
kupi dihtunge i u radi kako treba.
odakle si ??
ima mogucnost da ti posaljem te dihtunge i dihtung od termostata(kucilste)
loud pipes saves live.335i

#18 Mondeo

Mondeo

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2679 Poruka:

Posted 19 August 2007 - 06:03

AA ovog Civica sto je navalio na upoznavanje, nije tebi ba niko kriv sto sa svojim kosookim ljubimcem nemozes upoznati raju nigdje sem na forumu :D:D

Pozdrav za vlasnika BMW-a i nedaj se care
HEMI Power

#19 Civic 16V

Civic 16V

    Clan AMK PUNGAS

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2264 Poruka:

Posted 20 August 2007 - 08:17

Citat

AA ovog Civica sto je navalio na upoznavanje, nije tebi ba niko kriv sto sa svojim kosookim ljubimcem nemozes upoznati raju nigdje sem na forumu :D:D

U pravu si, prebrzo prođem kraj njih kad sam sa svojom bebom... :)
"Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi."

#20 pajero1987

pajero1987

    PunGas starosjedioc

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 5985 Poruka:

Posted 20 August 2007 - 08:23

Ali ima nas koji te pratimo u stopu...hahahahaa
Ernes Jusovic, Sarajevo...prvi auto koji sam kupio bio je ustvari NEKRETNINA, neki stari Mercedes, star 40 godina, koga je lik donio na kamionu ispred moje kuce. I onda je tu stajo jedno 5-6 godina, ali ja sam ga prao svake nedelje. Posle sam ga iznajmio komsiji da leze kokosi u njemu pa smo djelili jaja...